اخطار بارش شدید باران در بعضی از نقاط کشور

اخطار بارش شدید باران در بعضی از نقاط کشور کار و درآمد: به گزارش کار و درآمد، سازمان هواشناسی اعلام نمود: امروز در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخصوص در ساعتهای بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می شود.



به گزارش کار و درآمد به نقل از مهر، با عنایت به پیشبینی های سازمان هواشناسی کشور امروز (سه شنبه) در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخصوص در ساعتهای بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می شود.
چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات شرقی البرز، جمعه در گلستان، خراسان شمالی و شنبه در گلستان و شمال استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعتهای بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می شود.
در سه روز آینده در استانهای ساحلی خزر در بعضی ساعت ها بارش پراکنده پیشبینی می شود.
همچنین در سه روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استانهای فارس، هرمزگان و در جنوب کرمان در ساعتهای پس از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیشبینی می شود.
طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، قسمتهایی از مرکز و در استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید، گاهی گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیشبینی می شود.
پنجشنبه تا شنبه با عنایت به تشدید سرعت وزش باد در بعضی ساعت ها در شرق کشور طوفان گردوخاک رخ خواهد داد.
آسمان امروز تهران صاف و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد و گرد و خاک خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۳۶ و کمینه دمای آن ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

1403/05/09
10:58:55
5.0 / 5
306
تگهای خبر: سازمان , كیفیت
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است