واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس

واگذاری مسکن با امکانات کامل به خانواده جانباختگان معدن طبس کار و درآمد: آن طور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام نموده هر یک از خانواده متوفیان حادثه معدن طبس تا یک ماه دیگر صاحب یک واحد مسکونی با تجهیزات و امکانات کامل خواهند شد و این وزارتخانه واحدها را از بنیاد مسکن خریداری نموده است.


به گزارش کار و درآمد به نقل از ایسنا، بعد از حادثه تلخ انفجار معدن طبس در روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ که به کشته شدن ۵۲ نفر از کارگران زحمتکش معدن منجر گردید، رئیس جمهور فرمان داد تا به خانواده های داغدار این حادثه که فاقد مسکن هستند برمبنای پراکنش استانها همچون خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان، یک واحد مسکونی اهدا شود.
چند روز قبل فرزانه صادق ـ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیأت دولت اعلام نمود: این مسکن ها با قرارداد واگذاری هایی که به سرپرست خانوار و فرزندان شان است، به آنان تعلق می گیرد. او اظهار داشت که ظرف یک ماه آتی این قرارداد واگذاری ها را به این خانواده ها تقدیم می نماییم.
در همین جهت بتازگی ارسان مالکی ـ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفته است: یک واحد مسکونی تا یک ماه آتی به همه خانواده های جانباختگان حادثه معدن طبس که مشکل مسکن داشتند، واگذار می شود. این واحدها با تجهیزات و امکانات کامل اهدا می شود.


مالکی خبر داد: وزارت راه و شهرسازی این واحدها را از بنیاد مسکن خریداری نموده و تجهیزات نیز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به انجام می رسد.
بدین سبب گزارش با تصمیمات مجموعه دولت شامل وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر دیه، کمک های بلاعوض و برقراری مستمری خانواده های این حادثه، برای تامین مسکن خانواده جانباختگان یک واحد مسکونی نوساز و تمام کار نیز اهدا می شود.
مقرر است در یک برنامه متمرکز در ایام آینده و با حضور میهمانانی از سطح کشور واحدها به خانواده جانباختگان این حادثه اهدا شود.



منبع:

1403/08/01
10:51:33
5.0 / 5
17
تگهای خبر: سازمان , صنعت , كارگر , مسكن
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است